lördag 1 maj 2010

TÅÅÅRTAN

Ja så här blev den, min första blöjtårta :)
Den kanske inte blev lika proffsig som dom på bilderna i tidigare inlägg men hallååå, den är faktiskt min första. Jag kanske blir proffs jag också ;)Här är den endast "lättdekorerad" med små strumpor i minsta storlek och två nappar. Tycker det är fint när det inte är så mycket dekoration också.



Här är den färdig och innehåller nu:
Blöjor(många)
Nappar
Napphållare
Babyborste
Skallra
Dreggel-lapp(på toppen)
Babystrumpor
Blommor och band
Sen ska det på lite cellofan och fina snören så är den klar.
Man kan ju självklart bestämma helt själv vad man vill ha på tårtan. Tårtan som är beställd ska innehålla bl.a. en sparkdräkt, strumpor och dreggel-lapp.
Hoppas jag får fler beställningar för det var såååå kul att "baka" den.
....
Ha en härlig lördagskväll nu, själv ska jag iväg och bära kartonger för min bästa Jenny-Penny med familj ska flytta hit till Tuna igen från några år i Töreboda. Dom är mer än HJÄRTLIGT VÄLKOMNA tillbaka, som jag har längtat efter den här dagen vännen! :)
/Lena

6 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Vilken fin tårta! Mycket fin och dessutom din första! hoppas att du får många beställningar!
Kram Lisa

ÄLIN sa...

Superfin!

Linda Vold sa...

Läckert alltså! HUr långt innan behöver du beställningen och hur mycket kostar dom ungefär?
Kraam

Lena sa...

Tack tack!kul att ni gillar den:) Priset beror lite på vad som ska vara på tårtan men ca 500-600 kr.

Kramisar

ÄLIN sa...

Tjo! Jag har lite svårt för sifi-filmer överlag. Jag somnade när det var ca 30 min kvar så slutet får jag väl spara till en annan gång :) Men alla säger ju att den är så bra, så jag ska ge slutet en ärlig chans också!

Randiga Tråden sa...

Det var den snyggaste tårtan jag sett på länge.