fredag 30 april 2010

VALBORGSMÄSSOAFTON

Ville bara titta in och tala om att jag stänger butiken kl 16.00 idag! Och imorgon första maj är det STÄNGT.
Och vet ni...???
Jag fick en beställning på "blöjtårta" direkt på förmiddagen när jag öppnade :)
Satt i går kväll och rullade blöjor med hjälp av min snälla och duktiga Nikita. Ska visa bilder men vågar inte stoppa i kamerakortet i den här datorn igen ifall alla bilder försvinner som sist:(
Fixar det där jag kommer hem i stället. Det var hur roligt som helst i alla fall och till på tisdag ska jag "baka" en pojktårta med massa gott på ;)
Kramis!
/Lena

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag förstår att du fick en beställning direkt! Blöjtårtorna är ju jättefina och idén är ju helkul!!!!

Anonym sa...

Men gumman såååå fina dom blev! Om du bakar dina fina blöjtårtor så ska jag baka mina kladdkakor till dig! :) Senaste blev med jordnötter o center i... Muuuums! Kraaaaaamis

Lena sa...

Ser fram emot kladdkaka med jordnötter och center :)hihi!

Kram