onsdag 19 maj 2010

NÅGOT HELT ANNAT

N installerade Spotify idag så nu sitter man här och "bråkar" med Nikita om vem som ska bestämma låt;)

Har ialla fall hunnit lyssna på några gamla "godingar" och kom helt plötsligt att tänka på Alf Robertsson som min mamma alltid lyssnade på när jag var liten. Kommer ihåg att jag tyckte han var så bra och att jag kunde nästan alla låtar utantill. Lyssna bara på texten på denna låt, jag gillar den fortfarande och nu förstår jag ju också vad den handlar om ;) Lite konstigt kan jag tycka nu att jag gillade Alf Robertsson som barn, Nikita ville inte alls lyssna, BYYYT! tjöt hon efter 5 sek.

Nu har hon gått och lagt sig så jag kan fortsätta att vara lite nostalgisk och lyssna på vad JAG vill hehe!

2 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography sa...

Nostalgi!:-)

Camilla sa...

Hos min pappa lyssnade jag gärna på Olivia Newton John och hemma hos mamma ville jag somna till pianomusik av Rickard Clayderman (tror jag han hette). Alf Robertsson var pappas favorit men den musiken fastnade jag aldrig för :-)
Ha en toppenvecka, tror jag måste komma in och titta närmare på födelsedagståget, det närmar sig ettårsdagen för lilleman.

Kram Camilla