tisdag 25 maj 2010

TJUVAR FINNS OCKSÅ

Här bara regnar och regnar det. Inte många som är ute och går här på gatan idag, hoppas att det ger sig nu på eftermiddagen så det blir fart i butiken:)

...

I lördags var det i alla fall fint väder och jag hade dörren öppen här i butiken, tror ni inte någon I...T tog med sig min cykel som stod ca 10 m från butikens ingång. Jag är så AAARG! ju mer jag tänker på det ju argare blir jag. Hur kan man bara mitt på ljusa dagen med folk runt omkring bara ta med sig en låst cykel så där????
Nåja, om ni ser en röd Monark slängd i diken någonstans så kan det vara min;)
Min sambos gamla sletna cykel har blivit stulen och glömd flera gånger men den kommer ALLTID tillbaka på något sett, hoppas att min gör det med.
TJING!




1 kommentar:

Linda Vold sa...

Man blir så glad...förra sommaren fick min Julius en ny cykel av mormor och jag tror han hann ha den en månad...dom tog visst min cykel också dom jävla asen! hoppas dom blir straffade på nåt sätt. What goes around comes around...
Kram