söndag 11 april 2010

SÖNDAG

Ja idag är det söndag och sista dagen på påsklovet för tjejerna:(
Påsklovet har firats dels på Saltarö med mormor, bror, brors fru Emma och lilla Stella och även här hemma med farmor, faster, fasters kille och kusin. Det har även spelats bowling några gånger, gåtts på bio(Draktränaren=SUPERBRA) cyklats och "städats"i trädgården. Vi har ju självklart invigt grillen för första gången i år också :)

Tjejerna har ju som sagt varit lediga hela veckan och när dom inte varit med sin pappa eller mormor så har dom hjälpt mig i butiken :)

Här försöker Nikita få upp flaggan inför öppning, det tog en liten stund men upp kom den till slut. Ser ni att någon I***T har klottrat på väggen :(

Dom fina "välkommen"skyltarna i trä som min vän Jennifer tillverkar ska också upp.

***

Nikita lånade min kamera och tog med sig lillasyster för att fota henne utanför butiken. Nikita älskar att fota men INTE att vara med på bild själv medans Nelli gärna poserar. Tycker att hon tagit så fina bilder, t.o.m. kyrkan fick vara med:)



Foto Nikita
***


Det känns lite tråkigt att påsken och lovet är över och att vi är tillbaka i "verkligheten" i morgon.


Men idag skiner solen och vi ska ut till min syster som fått lammungar i natt, ja alltså inte min syster utan en av tackorna såklart.

Ha en underbar söndag nu så återkommer jag med bilder på lammungarna, kan tänka mig att dom är urgulliga.
KRAM!

1 kommentar:

Maria sa...

Vilken duktig fotograf Nikita är, jättefina bilder! Cornelia blev förresten jätteglad över den rosa skallran även om Oliver försökte sno den ett par gånger ;)
Kram