torsdag 1 april 2010

PÅSKPYSSEL

Nu pysslas det för fullt inför påsk, jag gör inget annat än att "tova" ägg i alla möjliga färger (och former) Det är riktigt roligt och svårt att sluta när man väl har börjat :) Kan lova att jag har stuckit mig i fingrarna en hel del också:/
Nikita försökte sig på ett ägg men stoppade nålen ganska fort rakt in i fingret och sedan dess hoppar hon över "ullningen". Nellis underbara lilla påsk-kyckling
Några ulliga ägg




Nu ska jag smita iväg och fixa påskpresenter till tjejerna, kläder står på Nikitas "påskpresentsönskelista". Godis får dom alltid av både mormor och farmor, så det hoppar vi över.
Har sålt massor av kläder i just påskpresent sista dagarna, bra tips istället för godis:)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilka fina fåglar!

Ha en riktigt glad påsk nu!

Kram Jenny

Elianne sa...

va fina ägg du har gjort, jag vill också ha