tisdag 27 april 2010

SYSTERS LAMM

Alla mina fina bilder som jag tog på dom nyfödda lammen och på Nikita och hästarna försvann någonstans mellan kameran och datorn :( supertråkigt för det blev så fina bilder. Men nu "snodde" jag en bild på två av lammen hos Familjen Lindmark.
Hoppas att det var OK?! Dom är hur söta som helst och när dom försöker "bräka" med sina små ljusa röster så smälter man. Nu har dom blivit fem stycken och springer lösa runt på gården med alla dom andra djuren. Tänk vilket härligt liv dom har :)
Kram
/Lena


4 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Det är så sött med lamm! En närboende jobbarkompis har åtta stycken och det är urmysigt att gå i hagen och titta på dem!

Jag såg det, efter kommentaren - då jag besökte butikens sida, att affären inte låg i Stockholm! Jag kommer gärna till Eskilstuna;-)!

Kram Lisa

Elianne sa...

det är klart att du får sno bilder av oss

Linda Vold sa...

Hej! Jag var på grappa men jag kom lite senare än Jenny! Hon frågade sen senare om jag såg dig men jag tror du hade gått då!
kram

Jenny Penny sa...

jättesöta, ska ta en sväng förbi din syster när vi flyttat. Kram
:-))