söndag 25 oktober 2009

MODEVISNING

I torsdags var jag ju med på Modell Madeleines stora modevisning på Konstmuseumet, det var så roligt att se sina kläder på "catwalken" hihihi! "Mina" modeller var SÅÅÅ duktiga och tyckte det var superkul. Lilla Oliver var väldigt trött för klockan hann bli ca 20.00 innan modevisningen kom igång och han är ju bara 1 år lilla gubben, men skötte sig strålande! Stora tjejerna visar utklädningskläder från DEN GODA FEN.

Oliver i byxor från NOVA STAR
tröja och jacka från danska PIPPI.


Min fina vän Åsa med sin bebismage har en "bebiströja" från FAMNET.


Hanna i coola, sköna kläder från NOVA STAR. Alma i klänning från PIPPI, strumpbyxor från MELTON och en liten handväska från DEN GODA FEN.


Alma med sin lillebror eller lillasyster till vänster.

---

Andra företag som var med under kvällen var MayaLee Photography, Nina Prenker-Hår & Inspiration, Blomsterpralinen, Uniq, och Våga.
Alla finns vi i Gamla stan och på Söder i Eskilstuna!
--
Jag vill tacka Modell Madeleine för att jag fick vara med på denna roliga kväll, jag vill även tacka mina fina modeller, ni var så duktiga och tack MayaLee för att jag fick sno dina bilder från modevisningen. Och tack till Åsa för att du hjälpte mig med modellerna, världsvan som du är så kändes det tryggt ;)
Kolla in MayaLees blogg för mer bilder på dom vuxna modellerna!
TJING!
/Lena











2 kommentarer:

Åsa sa...

Fiiina bilder!!! :) Alma ÄLSKAR sin klänning från pippi o går nog gärna fler modevisningar kan jag tro!!! pok Å

Lena sa...

Åsa-
Vad roligt att hon gillar den:)hon är så fin i den.
Kommer absolut att höra av mig nästa gång!
Kramiz på er!