onsdag 28 oktober 2009

JULEN NÄRMAR SIG!

Åååå, det har kommit in så fina julkläder/finkläder både till killar och tjejer ifrån PIPPI!
Ska fota senare idag och visa er bilder.
Här kommer några exempel på vad som varit populärt denna vecka: "Snuttisar" från KALOO
(kommer i en fin liten presentbox)



ted trähelikopter på hjul från TEDDYKOMPANIET




"My first sofa"(sittpuff) från KALOO, finns i denna färg...




...och i rosa




Stol från SIA









Dockor från RUBENS BARN
(det märks att det börjar närma sig jul, då går det måånga "Rubens barn")



Det snygga piratskeppet i trä från KRABAT
---
Hade tänkt att jag skulle vänta med att sätta upp julens inslagspapper till 1/11 men har nog slagit in ca 6 julklappar idag och flera stycken dom sista två veckorna, så jag kör till och sätter upp det idag!
Många verkar vilja vara ute i god tid med julklapparna i år, men det säger man väl iofs VARJE år och så blir det att man stressar ändå dagarna innan julafton.
--
Själv har jag inte köpt en enda och har inte en aning om vad jag ska köpa heller.
Har ni börjat julshoppa ännu?
KRAMIZ
/Lena

6 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography sa...

Lägg ut en bild på det fina julpapperet! :-) Det är ju sååååååå fint!

Maria sa...

Julshoppa? Nä, det gör jag ett par veckor innan =)
Förresten, vad hände med mässan, varför blev den framflyttad?
Kram

Lena sa...

MayaLee-
Bra tips, det ska jag göra!

Lena sa...

Maria-
Ja då gör du som mig då.
Mässan blev inställd p.g.a. Svininfluensan.Inte bra med stora folksamlingar:(
Tråkigt, men det blir av i Mars.

Linda Vold sa...

Jag brukar vara i full gång vid den här tiden men det här året har jag hamnat rejält på efterkälken! Jag har doch lite koll på vad jag ska köpa så det löser sig nog smärtfritt skulle jag tro! Vad fina saker du har i din fina butik!
Kram

Lena sa...

Linda-
TACK, det värmer!
Skönt att du har koll på vad du ska köpa i alla fall.
Kram