lördag 10 oktober 2009

MIN BUTIK

Jag träffar så många härliga kunder varje dag som gör mig så glad, det är klart att det händer att det kommer in någon som inte är på sitt bästa humör, men det är inte ofta kan jag säga. Igår var det en tjej som talade om för mig att min butik var den FINASTE och MYSIGASTE butik hon någonsin varit i! Tror ni man blir stolt eller?
Jag ÄLSKAR min lilla butik och trivs så himla bra här!!!
Nog med "skryt" nu ;) igår var till barnens faster på 40-års kalas och idag vankas det 30-års kalas hos min brors fru i Stockholm :)
Det blir jag, mamma, min syster, systerdotter och hennes pojkvän som åker. Vi ska bo över på hotell och shoppa "lite" imorgon innan vi åker hem, det blir mysigt det. Längtar redan efter hotellfrukosten ;)
--
/Lena

3 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography sa...

Ha så kul!
Trevlig helg!

Åsa sa...

Hälsa o gratta till både födelsedag o kommande bebisen!!! :) O TACK för hjälpen igår, hann ju inte riktigt säga hej då! Ha en härlig helg i storstan o ät frukost åt mig också... kramis

Linda Vold sa...

Du har faktiskt en oerhört mysig butik!
Klart att vi ska lira badminton men jag dras ju med en jävla förkylning med hosta som inte vill ge sig! Men håll ut!
Kraam