lördag 3 oktober 2009

FOTA DINA SKATTER

Ni har väl inte missat att ni kan fota era "SKATTER" eller varför inte hela familjen hos MayaLee photography
MayaLee(Lotta) finns hos mig i butiken Nära & Kära, Köpmangatan 13 i Eskilstuna några dagar i veckan, kom gärna in om ni vill boka tid eller gå in på MayaLees hemsida för mer information, tveka inte att maila om ni undrar över något :)
--
Här kommer lite bilder som är tagna av MayaLee!
Kolla bara "sötisen" på fåret ;) UNDERBAR bild tycker jag!
---
Här hemma är det livat just nu, Nikita har en kompis och dom spelar Buzz med N. Rätt vad det är så SKRIIIKER dom i högan sky där inne i vardagsrummet, det är väldigt spännande verkar det som.
---
Dagen i butiken har varit bra, full fart och måånga MÖSSOR har blivit sålda i kylan.
Denna vecka har jag sålt tre stycken stora "Rubens barn" till ålderdomshem, jag har fått höra att det nästan blir bråk om dessa dockor mellan dom gamla, så dom skulle behöva fler....
--

Kramis på er alla och ha en trevlig kväll!
/Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar såå mycket tills Alma får öppna paketet på fredag!!! Hon kommer bli överlycklig. Ta hand om min älskade snutta om hon kommer imorgon, är så tungt att vara utan henne. Önskar att min vardag kunde vara annorlunda... Njut fina vän av den här lördagen! kram på dig

Lena sa...

Jag förstår dig vännen :(
men jag ska självklart ta hand om "lillsnuttan" hon ska nog få kul :)
*kramar dig*