onsdag 7 oktober 2009

BEBISMAGAR

Idag har MayaLee fotograferat två gravida tjejer, dom var så vackra båda två med sina goa "bebismagar". Jag tror att bilderna blir kanonfina och jag hoppas att jag kanske får visa någon av bilderna här så småningom. Ångrar att vi aldrig tog några fina gravidbilder när vi väntade tjejerna, kan ju iofs ta ett nu, det är inte så stor skillnad, hahaha! skoja bara, har ätit lite för mycket mat nu i kväll bara ;) Bebiströjan, finns i vit, svart och röd- 189 kr.

--

Har just förhört Nikita på ett prov som hon ska ha i morgon om Sverige, allt ifrån Sveriges storlek, regering, landskap, län, demokrati, monarki, sjöar, berg m.m.
HOPPAS det går bra för henne nu !!!
--
God natt kram!
/Lena

1 kommentar:

Åsa sa...

Tack för igår!!! O vilken fin bild Lotta har lagt ut på mig, blev jätteglad! Ska varmt rekommendera henne till alla på FB o dig också såklart vännen min... Ses imorgon! puss o kram