tisdag 26 januari 2010

FORMEXHELGEN

Helgen på Formex var kanon! Hittade massor med fina och roliga saker.
Här kommer lite bilder från mässan! Godsaker från Bombadill, bl.a. så kommer det SEMLOR, glassar m.m.
Jabadabados monter var STOR och med en hel del nyheter till vår och sommarlekar. Här blev det en ordentlig beställning :)

Hi,hi,hi, kan inte sluta le när jag ser dessa små goa dockor från Rubens barn med "snoppar och snippor"
Dom är deras senaste nyhet och perfekt för t.ex. barn som ska få ett syskon.

Så här ser dom ut med kläderna dom har på sig när dom kommer.
....
Idag kom första leveransen från mässan. Ett supergulligt köks-set i tyg från Oskar och Ellen. Till det kom även kock-kläder med tillhörande grytvante i rosa och blått.
Uppdukat för hamburgare och korv i butiken ;)
(man blir allt lite sugen)
...
Efter mässan i fredags åkte jag hem till min bror och hans fru och sov där för att kunna vara på mässan ganska tidigt på lördagen också. Sååå mysigt att bara få sätta sig vid dukat bord med ett glas vin och hembakade semlor till efterrätt . Tur att dom har hundar så vi fick lov att gå en promenad efter maten ;) Dom skulle förresten blivit föräldrar för nio dagar sedan, men "lillan" verkar trivas bra i mammas mage. Jag ska alltså bli FASTER och jag längtar som en galning och tjejerna med, efter sin lilla kusin.
(((kram på er alla!)))

2 kommentarer:

Jenny sa...

Önskar att jag också varit på Formex, vilka härliga bilder!

Du har förresten fått en blog award av mig!
Kram!

MADELEINE sa...

Kul att hitta hit ;-) Jag var oxå på Fomrex mässan, gillade oxå dessa underliga dockor, hihi..