lördag 30 januari 2010

EN AWARD!

Till mig???
Ja, tänk att JAG har fått en blogaward!!!
Det är Jenny med bloggen AARON AND ME som tyckte att jag skulle ha den, TACK JENNY!
***
Följande gäller:
Kopiera awarden till din blogg.
Länka till personen som tilldelat dig awarden.
Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
Välj 7 bloggare som du vill tilldela denna award och länka till deras bloggar.
Lämna en kommentar på deras bloggar så att de vet att de fått awarden.
***
Det är ju inte det lättaste att komma på 7 INTRESSANTA fakta om sig själv, så det måste jag faktiskt få fundera på ett tag. Hoppas det är OK!
***
Har ni sett att jag har en ny och fin hemsida???
Det är Lotta som driver MayaLee photography som har designat, lagt upp och självklart tagit alla bilder till den!! Hon kan liksom ALLT den tjejen;)
***
((((Ni missar väl inte TÄVLINGEN i förra inlägget!))))
Trevlig lördag!
/Lena

4 kommentarer:

Vintage sa...

Vilken jättemysig blogg du har! Ha en skön helg! Kramar Susanne

Lena/Nära o Kära sa...

Susanne-
TACK! Vad glad jag blir!Ha en härlig söndag!
Kram kram!

Jenny sa...

Skönt att höra att sakerna kommit fram!
Kram Jenny

Jenny sa...

STORT GRATTIS till at ha blivit faster!!!!!!!! Vad roligt!