torsdag 28 januari 2010

EKOLOGISK TÄVLING

Nu har du chansen att vinna ett par ekologiska tofflor från BELLIO!
Tofflorna är garvade och handsydda i Sverige, innehåller alltså INGA gifter.
Vinnaren får själv välja modell och storlek, gå in HÄR för att se kollektionen.
Tofflorna finns från stl. 16/17-28/29.

Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att lämna en kommentar i detta inlägg senast 4/2!
Vinsten skickas hem till vinnaren, eller hämtas i BUTIKEN i Eskilstuna.

Alla kan vara med! En perfekt gåva!
***
LYCKA TILL NU!!

88 kommentarer:

Håkan sa...

Första kommentaren vinner väl? kan tala om att det stod "antal inlägg 0" när jag skrev detta i så fall...

Anonym sa...

Då blir jag nr 2! Vilka fantastiska tofflor, jag håller tummarna! Jag har inga barn, men vänner som har barn... :-)

//Nathalie

J.La sa...

Superfina! Jag vill absolut vara med och tävla. De här tossorna skulle vara perfekta till min son.

johanna.lageholm(snabel-a)gmail.com

Anonym sa...

Vilka underbara tofflor!
Om man inte vinner, kan man beställa och få dom hemskickade då i så fall. Bor på västkusten och är inte så ofta i Stockholm.
Mvh. Lena J

Anonym sa...

Åh va fina. Och härligt med ekologiskt. Om några veckor blir jag moster, det hade varit en fin present till den nya lilla.

www.femtehimlen.wordpress.com

Jenny sa...

Självklart vill jag vara med och tävla! De som heter Stjärna Grön & vit, stl 24 ligger mig varmt om hjärtat!

Emma sa...

Jag vill också ha ett par i rosa med stjärnan på då det skulle passa min Stella perfekt!

Stämningsfullt sa...

Hej!
Å så söta! Jag vill gärna vara med och tävla om ett par!
Kram.

Smamman sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Fröken Prickig/Anna sa...

Jag vill jättegärna vinna ett par till någon av mina två småpaltar:)

Katarina sa...

Åh, vilka härliga tofflor! Skulle passa perfekt till småkusinerna!

Linda B sa...

Givetvis vill jag vara med och tävla. :-)

//Linda B

Soform sa...

Jag vill gärna vara med att tävla om ett par tjusiga tofflor! Min lille son håller precis på att resa sig och gör sin första stapplande försök att gå. Klart han då måste ha ett par goa tofflor på fötterna! ;)

Therese A sa...

De här tofflorna är ju så fina allihopa :) jag skulle vilja vinna ett par Ellie brun & vit i storlek 16/17.

Jessica - bymom.se sa...

Jag vill gärna vinna till min lilla toffellösa bebis :-)

Om Emelie sa...

Jag vill vinna! JIPPI! ÄLSKAR dessa tofflor.

Om jag vinner väljer jag att ge bort dem till lillprins Enzo 4 dagar (min bästa väns nykomling. Hon fick gå över tiden i 16 dagar, förlossningen tog 54 timmar....). Det dröjer ett tag innan han kan ha dem, men den som väntar på något gott....

HJÄRTA svart, minsta storlek.

Hälsningar,
Emelie med Hugo 2 år

Elianne sa...

Jag vill också vara med och tävla. Lill-tjejen skulle passa perfekt i ett par ekologiska skor, det dröjer nog inte länge innan hon behöver ett par.

/Elianne

Eva sa...

Jag älskar Bellios tofflor. Såna supersöta groda i brunt & grönt skulle jag vilja ha till min bebbe som kommer i april :)

I ett litet hus sa...

Helt underbart fina! Om jag skulle vinna skulle jag få svårt att välja! Alla var så fina, som små godisar! /Lotta

Fru J sa...

Åh, jag ställer mig ivrigt i ledet & räcker upp handen i hopp om att klä min son i ett par turkosa stjärn-tofflor från Bellio.

Trevlig torsdag!

Malin sa...

jag vill också vara med! Drömmer om ett par blå med robotar på till min snäcka som just kommit på att hon älskar blått. Efter vad jag har hört borde hon (för att vara som de flesta andra) snart gå in i den rosa princessfasen - men kanske kan ett par snygga tofflor förhindra det - åtminstone ett tag).....

/Malin

emmixad sa...

Självklart hoppas jag på turen, att min kille snart kan lära sig tassa, i sköna gröna-eco tofflor!

kath sa...

Åh vilka läckra! Jag har en bebis i magen som gärna skulle vilja ha ett par! :)
Love

Anonym sa...

Jag vill också vara med!

(thereselilja@yahoo.se)

Maria sa...

Åh, dessa finfina tofflor har jag spanat in och skrivit upp på önskelistan inför dottern 1-års dag i april.

Har vi turen att vinna ett par så kan hon ju öva på att gå i dem lite tidigare! :o)

martina sa...

Jag tar chansen och försöker vinna dessa söta skor. Min dotter har precis växt ur sina Bobux som är i liknande stuk! MVH MARTINA

Ewa sa...

Första gången jag såg dessa söta tofflor blev jag helt betuttad :)!
Finns inga sötare.

Vinner jag ska mit goa fina lilla barnbarn få ett par av dessa ä bara tanken gör mig så glad!!
Kram

Malin sa...

I WANT!
Åh, så fina! Min lilla prinsessa skulle vara super cool i ett par sådana!

Maria sa...

Hej vännen!
Såå söta tofflor!!! Dom skulle Oliver vilja att mamma vann ett par av ;)
Den "nya" hemsidan är förresten jättefin. Gillar den skarpt =)
Kram

C. Meow sa...

Mina goda vänner ska snart få sin så efterlängtade bebis och det hade varit så roligt att ge ekologiska tofflor till h*n.

Henriette sa...

Håper jeg kan delta fra Norge også! :) Vil gjerne vinne disse!

henrietteh@gmail.com

Tuvalina sa...

Han som ska bli storebror till sommaren skulle älska att tassa omkring med ett par Bellio!

Lillian sa...

Bra tänk, att tillverka barnartiklar utan gifter och skapa arbetstillfällen i Sverige.
En fjäder i hatten.
Bra passform och snygg design.

Mamma Mimmi sa...

Åh, vad fina de skulle vara på min lille son!

Unknown sa...

Åhh, vilka superfina tofflor. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen av sådana. Så många fina varianter som skulle passa min lilla Linnea alldeles perfekt!

Jennie sa...

Bebisen i magen som kommer ut runt datumet tolv, skulle verkligen behöva dessa söta tossor på våra kalla golv.

Liw sa...

Oh, vilka fina tofflor :-) Så rätt du har denna tävligpassar som handen i handsken, dels för att vi bor i en lägenhet med väldigt kalla golv och för att det är en ekologisk produkt, lovely!

Trevlig helg!

Liw sa...

Det var jag som skrev den innan, missade att länka :-)

Caroline sa...

Näpna pjucks!

Anna sa...

Jag vill tävla med :-D

Frida sa...

Ååå såå himla fina!! De skulle passa min systerson Malte perfekt!! Han är 11 månader och har redan slitit ut ett par då han var rackarns tidig på att gå... Hoppas på att jag vinner ett par, det vore såå kul att få ge bort!! =)

Vesna sa...

Inga barn själv, men ska bli moster om bara några veckor!
Perfekt present, de är ju hur söta som helst! :-)

Idha sa...

Jag har haft såna till mina barn - de är underbara. Om jag vinner så ska mina guddöttrar få likadana!

Jenny sa...

Så söta! Vill gärna vinna dem till lilla Mina:)

ÄLIN sa...

Då är det väl bäst att vi provar om lyckan håller även denna gång! :)

Åsa sa...

Fyra veckor o två dagar gammal o Leias allra första tävling såklart!!! Vi kommer in till dig imorgon vännen! <3 pok Å

Jenny Penny sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna ett par av dessa jättefina tofflor som vännen Åsa skulle få till lilla Leila. Syns snart Kram

Jenny Penny sa...

Jag menade ju Leia,,

Lisa A sa...

Vilka snygga mackor! Såna justa skulle lillasyster Ellen ha, så hon inte sladdar omkull när hon springer efter storebror.

Maria sa...

Jaa du, man kan aldrig vinna om man inte tävlar, så here goes. Ska ha första bebisen i mars så de kommer definitivt till användning om man har turen på sin sida. Gillar de vita med fyrklövern eller de bruna med gröna grodan.
Jättefin blogg förresten. Återkommer definitivt!

Ha en bra dag.

Mvh Maria

Jojjo sa...

Hejhej! Jag är gärna med och tävlar, passar utmärkt med lilla bebisen man har i magen nu som kommer ut till mars. Tofflorna var dessutom jätte söta. =) Hoppas på en chans att vinna. Kram!

Maritha och Linnéa sa...

Hej min vän,
Skulle gärna vilja vara med att försöka vinna de svarta med hjärtan-jättesöta tofflor- Grattis till att du blivit faster :) kram

Camilla sa...

Hej hopp, skulle gärna vinna ett par fina tofflor till Hugo, vår halvårskille. Han skulle lättare kunna få upp farten i sin gåstol och sätta ännu mera krokben för oss.
//Camilla

Camillasnyahem sa...

Den här tävlingen passar mig som handen i handsken eftersom min lilla tjej precis börjat på dagis, och där kan det ju vara gott med ett par söta tofflor på fötterna. :)

Kina sa...

Jag vill också vara med och tävla... Tofflorna är så fina och skulle göra mig till en alldeles speciell faster om jag kunde få ge dem i gåva...

Mia sa...

Jag hade väldigt gärna vunnit dessa supersöta ekologiska tofflor till min lilla Love, 10 mån. Han har precis har börjat med sina första (väldigt) stapplande steg. Ett par tofflor hade verkligen hjälpt. Tack för en bra blogg dessutom!!

Unknown sa...

Ah! Såna har jag gett bort i present innan jag själv fick en liten kille! Min lilleman börjar just lära sig krypa så ett par tossor skulle vara perfekt! Håller tummarna! :)

Tina K sa...

Jätte fina! Jag är gärna med och tävlar.

Hälsningar Tina
tina_200(snabel a)hotmail.com

Cecilia sa...

Så underbart fina,
önskar verkligen att de vore mina.

mvh Cecilia
cecilia_brannstrom@hotmail.com

Jenny sa...

Åh! Vilken fin present det vore att ge min bästa kompis vars mage precis börjat puta ut. Tofflorna är ju superfina allihop, Moln är så rara, Robot och Rand stentuffa och ingen kan väl motstå Iggy eller Ellie på små minityrfötter? Att de dessutom är ekologiska och tillverkade under schyssta villkor känns som en perfekt första gåva!

evamar sa...

Åh, de som är så fina!!!

PS. Jag länkar också i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2010/february/tofflor-4-feb.html

Linda sa...

Hejsan verkligen jättefina tofflor, måste ju ta chansen att vinna ett par till min lilla Lova-Tova.

kram Linda (linlar78@sparay.se)

Linda sa...

vill gärna vara med och tävla om de fina tofflorna. de skulle bli toppen till min lilla sessa

Håller tummarna och hoppas på en massa tur:)
Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Cina sa...

Håller tummarna för ett par bruna med blomma i strl 21 till Thea som fyller 2 år imorgon !

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

Anonym sa...

JAAAA....vill jättegärna vinna dessa superfina tofflor att ge till min kompis (som nyss blivit tvåbarns mor så hon får väl säga vem av dem som behöver dem!!)
anki_karlsson@hotmail.com

Sjukdjuret sa...

Fantastiska tofflor - min lille prins skulle älska ett par sådana (för att inte tala om vad hans miljöfrälsta mor skulle göra)

Ulrika sa...

Är gärna med och tävlar! Skulle vara en perfekt present till min syster och hennes nyfödde son :)

Håller tummarna, min mail är: lockspindel@hotmail.com

Kram!

Mamma Mia sa...

Små små fötter går sakta lunkande fram kanske de allra första små stegen,,, i dessa så fina tofflor,, alla färger är fina,,,st 18 -17 i tex grönt vore fint med nåt blått på eller föresten alla är fina

Sandra [2barnsmamma] sa...

Fina tofflor, såg perfekta ut för att lära sig att gå i.
Min dotter håller på att lära sig att gå nu så jag vill verkligen försöka vinna ett par :)

Cecilia sa...

Jag vet en liten tjej som skulle bli tokglad för ett par så fina, färgglada och roliga tofflor! :)
(trasselsudden_(at)hotmail.com)

julia sa...

jag vill jättegärna vinna ett par till min lillasyster!:D

Kashaya sa...

Vilka söta, jag är gärna med.=)

Olelsi / Nettan sa...

Jag vill gärna vara med....skulle sitta fint med de där Indian tofflorna. Storleken kan vi ta sen va??

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

hockeytossan@hotmail.com

Sara sa...

Min älskade lilla Vilma har nött på sina cerise Bellio varje dag sedan hon började gå... Nu är det dax för nästa äventyr, förskolestart!! Vad skulle då kunna vara bättre än att få ett par nya Bellio i rätt storlek och ny färg inför denna nya epok :-)
Hoppas hoppas hoppas!!
kram Vilmas mamma, Sara

Betsy sa...

Så jättesöta tofflor, Skulle gärna vilja ha ett par av dom!

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Mina favoriter var STJÄRNA grön & gul, men storleken vet jag inte ännu, då jag tänkt ge tofflorna till min systerdotter ifall jag har turen att vinna.

Jag länkade till din tävling i min blogg :)

/F

AnnapåGrönkulla sa...

Åh, dom är ju såå fina! Jag tar gärna chansen så här i sista sekunden. Hoppas, hoppas!
acwse@hotmail.com

Ylva sa...

Är hemskt gärna med och prövar lyckan!

Mailadress: choklad@gmail.com

Ha en fin dag!

Sosso sa...

Men åhh vad jag hade velat att vara med på denna då.

Synd att det är den 4:e idag då :(

Min favvo är de bruna med rosa blomma på

Geshiia _ mamma till två pojkar sa...

Ojojoj vilken vinst! jag vill vara med och tävla om dessa. Skulle bli perfekt som dagis tofflor åt min Liam. :)

Jenny sa...

Åå! Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna ett par av dessa supertuffa tofflor till min lilla tjej som just börjat på förskolan! Nu håller jag tummarna hårt! :)

Jessie sa...

Åh så söta! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina tofflor! De skulle sitta perfekt då vår lilla tjej kämpar med att krypa men inte får fäste på våra hala trägolv.

Mvh Emma
emmafortuna@gmail.com

Photo by emma sa...

å så fina skulle passa min tösabit som precis i helgen börjat knata :-)

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna!!! Ha en skön kväll! & välkommen till mig!!

Camilla sa...

Jag skulle med vilja vara med och tävla om ett par tofflor :-)

Dom rosa med stjärnan på vore tuff att ha till min prinsessa :-)

Hoppas på tur!

camilla_idling@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas jag hinner med!
Vill gärna tävla om ett par mysiga tofflor åt min mamma som är så frusen om fötterna hela tiden!

Maria,
hatti_fnatti@hotmail.com

vegeswiat sa...

jag vill vara med:)
m.kos@live.se