tisdag 1 december 2009

FÖRSTA LUCKAN

Det var fort upp imorse för att kolla in årets första avsnitt av adventskalendern med "Supersnälla silverSara" (tror jag hon heter). Tur att Eva Rydberg är med, det var länge sedan man såg något av henne och jag gillar henne skarpt:)
Nelli ville ha denna adventskalender med "High school" gänget istället för den klassiska, kanske inte så julig men hon gillar den.Nelli med sin frukost och sin chokladkalender i mysigaste pyjamasen från danska PIPPI,( finns några kvar i butiken ;) )
Psst! den GRÄÄÄSLIGA tapeten ni ser i bakgrunden är en av dom som ska bort nu i renoveringen och det ska bli väldigt skönt kan jag lova.Lite morgonmys med första ljuset, njuuter!
...
Igår var det massor med kunder + att jag hade bokat in en säljare nästan direkt vid öppning, den stackaren fick stå och vänta på mig i flera timmar eftersom jag var själv i butiken (dålig planering) Måndagar brukar vara lite lugnare men inte igår och det är jag ju såå glad över såklart.
...
Idag ska jag och tjejerna sova över hos mormor, vi orkar inte vara hemma bland alla brädor, tapetrullar, spackel och damm. Ikväll ska N slipa och greja så då håller vi oss alltså borta, det kanske går fortare om han får jobba på ifred ;)
HA EN HÄRLIG FÖRSTA DECEMBER!
/Lena

1 kommentar:

Linda sa...

Jag får önska dig detsamma!
Puss