söndag 27 december 2009

MYSIGA DAGAR

Här myyyser vi och har gjort sedan julafton. Vi åker pulka, spelar spel, gör julgodis, bygger snökojor och snölyktor och njuter av ledigheten. Nikita och N har också hunnit med att gå bio (som ALLA andra också verkar göra dessa dagar.)
Foto: Nikita
Nikitas högsta önskan i julklapp var en egen digitalkamera, och det fick hon av Tomten(mormor). Så dom här dagarna har hon inte gjort annat än att fota, fota och fota. Lillasyster har fått agera modell och eftersom hon fick en hel kista med prinsessklänningar av morbror och Emma så har hon gladeligen ställt upp. Idag var dom även ute i kylan och fotade och modellen var endast klädd i en tunn prinsessklänning :/
Sedan har Nikita redigerat sin första bild i Picassa, hon ville att det skulle vara en isig och kall bild, jag tycker att hon lyckades riktigt bra med det! (eller vad tycker du Lotta ;))
Kramar
/Lena

6 kommentarer:

Linda sa...

Jag tycker det är en jättefin bild! God förtsättning och gott nytt år!
Kram Linda

Lena sa...

Linda-
Ja visst är den :)hoppas du fortsätter bloggandet snart!
Kram

Lotta MayaLee Photography sa...

Ja hon har verkligen lyckats med bilden! Nu får man passa sig så man inte blir utkonkurrerad :-)

Anonym sa...

Guuud sååå fin hon är och vilken duktig fotograf!!! :) Var så länge sen vi sågs, hoppas att ni mår toppen och jag hör av mig så fort bebsien kommer! <3 pok

ÅSA sa...

Varför blev jag namnlös??? ;)Men du förstod säkert att det bara var lilla ÅsaGåsa... pussen

Lena sa...

Åsa-
Hihihi, ni är ju tre stycken som ska ha nu när som helst så jag var inte helt säker, fick köra uteslutningsmetoden ;)Emma var ju inte länge sen jag träffade så det kunde inte vara hon.Hoppas allt är bra med er också och att du kan knipa tills nya året :)
KRAAAM!!!
och lycka till vännen!