tisdag 29 december 2009

ISPRINSESSOR

Burrr vad det var kallt ikväll.
..
Dom hade gjort sååå fint i Stadsparken med lampor i trädet som lyser så mysigt precis vid banan. Jag höll dessvärre på att frysa ihjäl och fick verkligen tvinga tjejerna av isen. Tur att mormor bor nära så vi kunde värma oss och få god mat efter skridskoåket. Mammas isprinsessor

Vackert träd!

Vi hade tur som fick se fyrverkerierna som "Underbara hem" provsköt ikväll, jättefint!
Hoppas att det inte är lika kallt imorgon för det finns två stycken som vill åka skridskor igen.


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej!
Vad glad jag blir att du är intresserad av att köpa en tavla till din brorsdotter! Jag skulle kunna skicka något/några förslag till dig på mail, ge mig bara några dagar. Det tar oftast bara 1-2 dagar att få tavlorna från tryck så efter beställning bör det inte ta så lång tid att få hem tavlan. Dock osäkert nu i mellandagarna, men efter trettonhelgen bör tryckeriet vara öppet som vanligt. Maila mig gärna på jennyklarsson@hotmail.com så att jag får din mailadress.

Kram Jenny