fredag 28 augusti 2009

Vilken dag

Det var dom här "sötisarna" som kom och hämtade mig i morse.

Min vän Jenny hade alltså med dom i bilen när hon kom och hämtade mig. Det luktade ganska illa, men dom skulle inte med ända till Stockholm som tur var utan dom skulle till min syster som bor en liten bit utanför stan. Det blev ett himla kackel när vi släppte ihop dom med de andra hönsen och tupparna, men dom blev snart lugna och började lägga ägg :)
Dagen i dag har varit riktigt givande, har hittat många roliga nyheter :) men vi hann inte alls med allt trots att vi knappt suttit i 10 minuter, tur att jag fortsätter i morgon.

Nu är jag tillbaka på hotellrummet och innan Jenny åkte hem åt vi en suuupergod middag på Restaurang Prinsen.


En helt underbar "Havets wallenbergare"

Här kommer lite bilder på några nyheter som snart kommer att finnas i butiken.

Förvaringsboxar i fina färger och mönster

Mailegs kaninfamilj i olika storlekar
Prinsessan på ärten inkl. liten sagobok också från Maileg








Fina, kalorisnåla bakverk från Bombadill
Ha en härlig fredag!
Nu ska jag sova så jag orkar gå lika mycket i morgon, men inte förrän jag ätit en riktig smarrig hotellfrukost såklart, det är ju det bästa med att bo på hotell ;)
Kramisar
/Lena - tröttis

1 kommentar:

Jenny Johansson sa...

Oj va bra bilderna blev,, hoppas hönsen lägger mer ägg imorn.. jag är fortfarande jättemätt efter den jättegoa maten vi åt på Prinsen. Är kanonnöjd efter denna jätteroliga (men superlångadagen) med en alltid lika glad Lena.
Kram Kram