fredag 28 augusti 2009

STOCKHOLM-FORMEX

Nu åker vi till Formex i två dagar :)
Om det är någon som har tips eller önskemål om något som jag borde ta in i butiken så är det bara att maila eller kommentera. Jag har minidatorn med mig, så det blir nog lite bilder och updates från mässan.
Ex. på önskemål som jag fått:

Snygga bilbansmattor (kan bli svårt, men jag ska verkligen leta)

Gosedjur i form av humlor

Leksaksspis (vill hitta en fin i trä)
m.m

Nu ska jag skjutsa iväg tjejerna till skolan, sen kommer en liten bil med sju hönor (inklusive chauffören) ända från TÖREBODA och hämtar mig ;)Berättar mer om det senare och visar självklart bilder.

KRAMAR TILL ER!

/Lena

2 kommentarer:

Lotta MayaLee Photography sa...

Jag ser verkligen fram emot att få se dom där hönorna i den lilla bilen :-)
Syns på Formex!!!! Yippie!!
KRAM

Anonym sa...

Gud vad roligt att åka på Formex! Man blir som ett barn på julafton när man ska shoppa järnet...hoppas du får det trevligt!
kram Linda