fredag 14 augusti 2009

Fredag

Vad härligt det är med fredagar! Idag är extra roligt för jag väntar in massor av nya kläder från danska PIPPI! och varor från OSKAR & ELLEN o så ska jag få hämta min nya dator, TJOHOO!!!
Nu ska vi skynda på lite här för jag skjutsa ut Nelli till Moster på landet innan jag öppnar butiken. Tänk vad härligt Hon har det där med Moster, dom bakar, matar hönsen, gosar med hästarna och bara myser långt ut på landet i friska luften :) Storasyster vill inte följa med, Hon vill hellre vara med kompisarna. Ikväll blir det Tacos, man skulle bara våga någonting annat när det är fredag, då blir tjejerna INTE glada, dom har bestämt att det ska vara tacos VARJE fredag! Jag har tröttnat för länge sedan kan jag säga ;)
Bondgården från Oskar & Ellen
Vi hörs lite senare!
Kramisar
/Lena

Inga kommentarer: