tisdag 8 september 2009

TISDAG

Det har kommit mer kläder ifrån danska "PIPPI", nu i större storlekar. Dom är kanonfina och har redan sålt flera plagg idag(hann inte ens prismärka först) hihihi! Ska hem och ta på Nelli några av plaggen så jag kan visa bilder sen(hoppas hon är på humör för lite modevisning idag)

---


Ni har väl inte missat att jag samarbetar med MayaLee photography, så nu kan ni fota era "skatter" här hos oss :)

---


Jag håller på och funderar på vad jag ska ha för PRIS i min FÖRSTA tävling här på bloggen.
Vi får se, snart blir den av i alla fall.
----
Jag har sålt många snuttefiltar tidigare men idag var första gången jag sålde en till en liten hund, hur gulligt är inte det? Ingen aning om hur länge den håller för en hund med vassa tänder.
---
Kram på er alla!
/Lena

Inga kommentarer: