onsdag 2 september 2009

TACK ALLA!

I går hade vi alltså öppet hus och butiken var fylld med glada, trevliga människor.
Tack alla som kom och firade med oss!
--
Idag fick jag en förfrågan av en tjej som var in i butiken med sin otroligt söta lilla baby, om det fanns en "Babyns första år" som man fyller i om barnet och barnets familj men där det inte står om mamma o pappa utan som i detta fall två mammor. Har aldrig sett någon och tyvärr aldrig ens tänkt på det men i morgon är det jag som ringer leverantörerna som designar mina "fylla i böcker" och tipsar dom om detta!
Är det någon av er som vet om det redan finns att få tag i någonstans???
--
Bamsekramar på er!
/Lena

1 kommentar:

Mija sa...

Åh, vilket vackert hus! Jag älskar gamla sekelskifteshus som andas tid och rum..

Önskar att jag kunde titta in till dig i butiken nån dag, det verkar finnas så mkt fint där!! :)

Kram