lördag 19 september 2009

OCH VINNAREN ÄR.....

Nelli tyckte det var väldigt spännande med en tävling och ville självklart hjälpa till med att ta fram VINNARNA! Redo?
Viktigt att blunda ;)

Och den lyckliga(hoppas jag) vinnaren av presentkortet blev....

ÄLIN


Och andra priset går till......


KASHAYA



GRATTIS TILL ER BÅDA!
#Maila mig era fullständiga namn och adress!#
Det här var så roligt så det lär snart dyka upp nya tävlingar här på bloggen, håll utkik!
----
Nu ska jag iväg på ett litet "tjejparty" hos min vän ÅSA som fyller år.
GRATTIS GUMMAN!
Trevlig lördag på er ALLA!
Kram
/Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack o vad kul det var att träffas igår o få skratta åt våra gamla härliga minnen!!!!! <3 Vi måste ju få hem Jenny hit igen... PoK Å

Lena sa...

ÅSA-
Tack själv, det var så trevligt :)Vill ha receptet på pajen.
Snart kommer dom, det känner jag på mig.
KRAMIS