onsdag 1 september 2010

NÄRA & KÄRA

Hallojsan alla fina!
Idag är det alltså 2 år sedan jag tog över min älskade barnbutik NÄRA & KÄRA:)
Dom här 2 åren har gått så otroligt fort och varit så otroligt roliga, det är fortfarande lika kul att gå till jobbet på morgnarna.
Jag passar idag på att tacka alla härliga kunder som kommer till butiken, jag blir så glad när jag träffar er "stammisar" som kommer ofta och er som åker låånga vägar för att handla i min butik och självklart alla nya kunder som hittar till mig:)
*
Inte nog med att JAG firar 2 år idag, Lotta som driver Mayalee photography och Mona på Lyckebo firar 1 år som egna företagare just idag:)
Det ska vi fira ikväll med en mysig Hamburgekväll ute på Marys Cafe´ .....mmmmm!
(ses ikväll tjejer:)
*
Ett tips är att titta in hos Mayalee för att se hur hon firar sitt första år som fotograf!!!
KRAM SÅ LÄNGE!
/Lena
Psst! har tittat på nya kläder inför våren/sommaren 2011 idag, mkt fina;)

5 kommentarer:

Jenny sa...

Stort grattis till 2-årsjubileumet!

Jennifers hjärtan sa...

Grattis! Ha så skoj i kväll/din favvo-stammis

Elianne sa...

Grattis

Minna sa...

Jag tycker att Du är jätteduktig och har verkligen gjort butiken till Din egen! Det känns också himla roligt att butiken får leva vidare, vi vet ju att det inte är så lätt att överleva! Men är man flitig och duktig som Du, så går det! Jag önskar Dig ett stort Grattis och fortsatt Lycka till med Nära & Kära! Kram!

Om Emelie sa...

GRATTIS! Vad härligt.

//emelie