onsdag 29 september 2010

Cherry Award:)


Tjohoo! Jag har fått en fin award av Jenny med bloggen Aaron and me! Tack så jättemycket Jenny, på min födelsedag och allt:)



När man får denna award ska man skriva om tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa ett favoritfoto och skicka awarden vidare.
*
Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat:
1. Mina barn och min underbara familj, älskar er oändligt mycket.
2. Thailand, får aldrig nog av att åka dit och hinner bara hem innan Jag längtar tillbaka.
3. Mitt jobb och alla mina vänner.
*
Detta är ett av mina favoritfoton just för att det är på mina älsklingar och för att dom ser så snälla ut mot varandra(det är tyvärr inte allt för ofta kan jag lova;)

Nu skickar jag denna award vidare till:

mayalee photography

villaekensberg + Philips blogg:)

jennifers-hjartan

vita gavlar

Ha en härlig dag!

Lena


2 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Tack Lena! Vad söt du är! Blir jätteglad! Hoppas du får en fortsatt härlig dag, här i Kungälv är det strålande höstväder och ganska kallt! Och GRATTIS på födelsedagen i efterskott!
Kram Lisa

Lissboden sa...

Vad fina dina tjejer är!
Visst har vi en fin höst så det är bara att passa på att njuta.
Må så gott!
Kram från Maria