onsdag 16 juni 2010

SAKNAR DOM REDAN

Nu på morgonen åkte tjejerna, dom ska med sin älskade mormor på en liten minisemester till Gotland:)
Dom kommer hem igen på fredag kväll så jag ska väl stå ut;) Idag är jag ledig så då ska jag passa på att städa, rensa, tvätta och allt sånt tråkigt för sen jobbar jag tor, fre o lördag.
Satt och tittade på lite gamla bilder från MEXICO och hittade denna. Ser ni vad Nikita gör på bilden??
Hon var 7 år och simmade med delfiner, här åker hon på delfinens nos i världens fart. Hon var så modig och duktig min tjej:) Fick ingen riktigt bra bild där man ser hur högt hon åker men vi har allt på film också.
.

Hahaha, en blöt puss fick hon också. Kolla vad stor den är mot lilla Nikita.
Det var en underbar upplevelse som ingen av oss kommer att glömma.
...

Ha en härlig dag! det ser ut att bli soligt här:)
Kram!


4 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Lena!
Jag förstår att du redan längtar efter dina fina tjejer. Samtidigt är det nyttigt för dem och dig att få vara ifrån varandra en stund. Det är desto roligare att få ses igen.
Visst har vi haft två fina dagar här nu. Jag har precis gått på sommarlov så nu kan jag ägna mig åt boden på heltid.
Må så gott!
Kram från Maria

Camilla sa...

Semester är ett härligt ord!!

Ha en bra fortsättning på helgen!
Kram Camilla

Anonym sa...

Hon är ju så sjukt söööööt min goa lilla kusin!!! // Cassandra

Villa Ekensberg sa...

Vilka fina tjejer!

Tycker om serien från Sia, kommer in och kikar någon dag.

/Pernilla