onsdag 9 juni 2010

BILDER PÅ INNEHÅLLET

Så här fint är det just nu på lagret *host*
Måste städa för imorgon jobbar MayaLee och jag ska vara ledig:) Vi ska fixa inför skolavslutningen med presenter till alla fröknarna. Nelli har tre stycken på sex-års, Nikita har två + att dom har sin hemspråksfröken i spanskan, det blir alltså 6 fröknar att fixa presenter till. Direkt efter avslutningen på fredag åker jag och tjejerna och Nikitas kompis till GRÖÖNAN! Gissa om dom ser fram emot det! Ska bli så mysigt att fira första dagen på sommarlovet med ett besök på Gröna Lund:)
Här kommer lite bilder på innehållet från SIA som kom igår. Fina möbler i trä


Hylla med krokar.

Pallarna i rosa, vitt och blått.

Fotoramar tagna genom skyltfönstret.


"My friends" ramar, krokar och speglar i jättefina modeller.
---
Idag har det varit riktigt mycket folk i BUTIKEN hela dagen, många dop på gång nu.
Ha en bra kväll!
/Lena

4 kommentarer:

Linda sa...

Du har så fina saker i din butik Lena! Hur är det annars? Vilken otrolig tårta tjejerna hade bakat!!
Kram på dig!

Om Emelie sa...

ÅÅååå, så mycket fint! SIA skulle jag kunna ha i ett helt rum :-).

Hoppas på ett besök i sommar i butiken.

//emelie

Lena sa...

Linda-
Tack så mycket!Här är allt bara bra, hoppas det är det med dig med:)
Kram

Emelie-
Ja visst är SIA underbara, kommer massor med fina NYA möbler till hösten, lääängtar;)Hoppas ni kommer förbi något i sommar, det kommer vara stängt måndagar i juli o augusti.
Nova Star finns i mindre men jag har alltid haft från 80 men till hösten kommer det mindre stl i bl.a BODYSAR:)
Kram

Om Emelie sa...

Jaha, så det finns i mindre storlekar alltså? Hade byxor till hugo från 80 minns jag. ÅÅ, då måste jag ju shoppa till hösten :-)