lördag 27 november 2010

Högberga slår upp portarna!


Imorgon öppnar min syster sin Häst och gårdsbutik i Barva!
Har ni lite tid över och bor i närheten av Eskilstuna/Strängnäs så titta gärna förbi mellan 13.00-19.00.
I butiken finns det mest häst och ryttarprylan men även lite inredning, presenter, doftljus från Yankee candle, goda teer mm.
Butiken ligger efter gamla E20(Strängnäsv) mellan Eskilstuna och Strängnäs. Det kommer att finnas skyltar och marschaller vid vägen så det blir lätt att hitta :)
För bättre vägbeskrivning ring: 0708670505
*
Men glöm för sjutton inte att hälsa på hos mig i butiken först....det är ju julmarknad imorgon;)
Har öppet mellan 11.00-16.00.
VÄLKOMMEN!

3 kommentarer:

Lissboden sa...

Hej Lena!
Vad spännande, det är bara att önska din syster lycka till!
Må så gott!
Kram från Maria

Jenny Penny sa...

Din systers butik är supermysig, och så fina saker jag fick med mig hem. Det märks att ni är syskon, ni har verkligen öga för inredning och design. Lördags kram / syns imorn =)

Helena ROOM and serve sa...

Jag ska hälsa på din syster!