onsdag 25 augusti 2010

NU ÄR JAG ARG!

Någon har varit inne i butiken och stulit finaste dopklänningen!
Hur kan man ha mage att stjäla en dopklänning till sitt barn som antagligen ska bäras i en kyrka!!!
Eller så har tjuven tänkt ge bort den eller kanske sälja den?!
.
Klänningen är i finaste linvoile med ett liv broderat i guld och tre smala guldband med en liten rosett, sååå vacker och helt klart min favorit bland alla dopklänningar(dyrast också såklart)
Jag har lust att springa på ALLA dop för att se om jag hittar den, men det kanske inte funkar;)
Jag har varit väldigt skonad mot detta men det är väldigt tråkigt när det händer:(
FY FABIAN FÖR TJUVAR!!!!!
Kram på er!
/Lena

8 kommentarer:

Jennifers hjärtan sa...

Usch o fy!!!!

Anonym sa...

jävla idioter!!!
INGEN snor från min moster ostraffat *Morr!*, jag ska hålla alla ögon och öron öppna efter den väldigt väldigt fina klänningen.
kram Cassi

Om Emelie sa...

Nej - så otroligt fräckt! Blir så arg på sådant.... Hur kan folk?

GRRRRRRR!!

//emelie

Elianne sa...

fy va tråkigt!!! Jag blir också sur, blääää

/Elianne

Emma - Rock the blogg sa...

Att dom kan med!! Avskyr sånt. Dom fattar verkligen inte att det direkt drabbar en annan människa. Finns inga försäkringar och sånt som dom verkar tro,,,,

Hade en hel del stölder i min gamla butik´och det var lite trist varje gång. Att folk kan med!! Fyyy man blir så ledsen.

Och en dopklänning,, vad f-n,,, kasst

Villa Ekensberg sa...

Usch vad tråkigt! Det finns tyvärr människor till allt.
Hoppas att det aldrig händer igen!

Pernilla

Camilla sa...

Tyvärr finns det folk till allt! Förstår att du blir arg, hoppas verkligen att du slipper sånt i framtiden (och att barnet som bär klänningen skriker HÖGT i kyrkan).
Kram Camilla

Lena sa...

Tack alla för att ni blir arga med mig, det känns bra;)
Camilla- jag hoppas också på skriket hahaha!
Kramisar på er!