fredag 23 juli 2010

SOLIGT RIGA

Det blir inte många inlägg här på bloggen nu när jag har semester.
Vi har varit på lite småresor bl.a. till Halmstad, High Chaparall, Ullared, Gränna och nu senast tog vi en kryssning till Riga. Den gamla staden var jättefin med alla gamla fina byggnader, kyrkor och små gränder. Här kommer några bilder från en solig dag i Riga.
Konst på en husvägg
Uteserveringar på alla små torg

Lite Thailandsfeeling:)
Lunch på Fridays, N kollar menyn.


Dags att hitta tillbaka till båten. Nelli i sin nyinköpta basker som hon bara var tvungen att ha(i solen;)
Det var en supermysig liten resa, jag kan absolut tänka mig att åka igen fast då stanna en natt i Riga så man hinner gå i lugn o ro och shoppa lite mer:)
...
På tisdag börjar jag jobba igen, längtar faktiskt efter min lilla butik som Lotta tar hand om så bra nu när jag är ledig. Snart är det dags för höstens Formexmässa också där allt roligt till höst och vinter ska beställas:) Jag äääälskar den mässan!!! Har ni något önskemål om något ni tycker jag ska ta in i butiken t.ex. något spec. märke ni gillar så låt mig veta.
Kramar på er!
/Lena

6 kommentarer:

Linda Vold sa...

Hej!
Verkar vara otroligt vackerti Riga efter dina fina bilder att dömma! Ha en fortsatt trevlig sommar! Kramar från mig

Linda Vold sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej!

Villervalla är ett märke som jag tycker mycket om! Härliga färger! Skulle vara jättekul om du tog in det tycker jag! =)

Elianne sa...

vilken trevlig semester ni verkar ha haft. Har själv varit i Rriga och tycker det är en supermysig stad.

Hoppas vi ses snart
Kram

Mija sa...

Riga ser ju underbart ut!?!! Jag har aldrig tänkt på Riga på "det sättet", kanske man skulle ha rest dit nåt alltså?? *funderar*

Hoppas ni har en fin sommar!

Kramar från Gävle

Emma - Rock the blogg sa...

Hej hej,, vad kul en blogg också. Din nya samarbetspartner här!! Emma från Rock the dog!!

Vad tyckte du om High Chaparall? Tänkte åka dit med sonen,,