torsdag 11 mars 2010

COOLA NYHETER!

Coola nyheter i "Preppy" serien från LUNDMYR of Sweden har kommit idag! Baseballjacka, 0-4 år (499kr)


Pikéklänning, 0-4 år (359kr)





Preppysocka, 0-4 år (79kr)


Baseballsko, 0-2 år (399kr)

Visst är dom kanon!

***


Igår fick jag besök av en säljare från det Holländska barnmärket LoFff.

Kunde bara inte motstå att göra en beställning inför hösten och vintern 2010-11. Har kollat in det märket ett bra tag på nätet nu, men det var första gången jag såg dom live och dom var som jag trodde HEEELT underbara! Tyvärr så har dom endast kläder till tjejer:(
Kollektionen heter:
*The secret wardrobe of Maria Fjodorovna*

Här kommer en liten "sneak peek" på H/V 2010
Jag kommer att ha kläderna i storlekar från 3-8 år men vill man så kan jag ta hem mindre/större storlekar också.
***
Tjing så länge!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lena,
Skulle gärna vilja ha för 2 åringar också :)
Maritha

Lena/Nära O Kära sa...

Maritha_
Tänker du på LoFff så går det att ta hem till dig:) Dom är såå underbara!
Kram/Lena