tisdag 16 februari 2010

GUBBEN GLAD/LEDSEN + PERSONLIGA TAVLOR

En liten mjuk pedagogisk skallra som är glad på ena sidan och ledsen på den andra. Handtagen gör den lätt att greppa.
Perfekt som första present och finns i flera olika färger.
Svensktillverkad!

***
Nu kan ni också köpa PERSONLIGA tavlor till t.ex. födelse eller dop här i butiken. Leveranstiden är ca en vecka och du kan få med namn, vikt, längd, födelsedatum, klockslag m.m.
Dom finns att få i flera olika motiv, ska visa fler bilder så fort jag fått upp dom på väggen. Kom in och titta för att få lite inspiration.
Trycken görs av Jenny med bloggen Aaron and me. Gå in HÄR för att komma till hennes blogg!

(((Tisdagskramis!)))

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åhhhh, vad glad jag blir att du visar mina tryck och länkar till min blogg!!!!!

Ha en fortsatt trevlig semeltisdag!

Många kramar från Jenny

Lindis sa...

Jag har redan beställt :-)