söndag 26 juli 2009

Camping o marknad

Tjejerna campade med Mormor här i vår egen stad i fredags, dom bodde på Vilsta camping. Jag och N var också där på kvällen och grillade och hade riktigt mysigt.
Den här lilla sötnosen kom och hälsade på vid husbilen
Igår kväll åkte Nelli, Mormor och Jag till Malmamarknaden, storasyster mådde inte så bra så hon stannade hemma med Pappa.

Det var riktigt kul och spännande att dra i snörena och se vad som kom fram, denna supersöta apan med världens pussmun vann Nelli.mmm...Churros med chokladFina systrar
(som tyvärr inte alltid är så här goa mot varandra)
Idag mår Nikita mycket bättre så vi åker nog till Morbror och Emma på Värmdö i kväll. Är ju ledig i morgon då jag har stängt i butiken på måndagar nu i juli o augusti.
Kramar
/Lena




1 kommentar:

TUMADRE sa...

Hej, tack för tipset om din butik!
Jag var i Eskilstuna i söndags igen och tänkte ta en sväng förbi hos dig, men hela Gamla stan hade ju stängt! :-(

Alice och Antonio var lika faschinerade som jag över era vackra skyltfönster. Hade gärna velat titta in, men det fick bli fönstershopping istället.